Warsztaty w szkołach w ramach projektu "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

W dn. 15 i 16.10.2015 r. odbyły się pierwsze warsztaty dla uczniów pt. "Jak to jest być osobą niedowidzącą lub niedosłyszącą?" oraz "Jak to jest być osobą z niepełnosprawnością ruchową?". W ramach zajęć uczniowie klas I-III z warszawskich szkół podstawowych mogą wziąć udział w serii ćwiczeń przybliżających im, jak to jest doświadczać różnych dysfunkcji. Podczas warsztatów dzieci m.in. lepiły prace z plasteliny z zawiązanymi oczami, czy odgrywały scenki z użyciem wózka inwalidzkiego i kul dot. poruszania się po ulicach osób z niepełnosprawnością ruchową.
Zajęcia są częścią projektu "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2" współfinansowanego ze środków M. St. Warszawy. W projekcie biorą udział dwie szkoły podstawowe:
1) Szkoła Podstawowa nr 32 im. Małego Powstańca w Warszawie,
2) Szkoła Podstawowa nr 143 im. Stefana Starzyńskiego w Warszawie.
Poniżej znajdują się zdjęcia przedstawiające warsztaty w klasach III B i I D ze Szkoły Podstawowej nr 32.

Galeria
  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

  • projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

    projekt "Poczuj, doświadcz - zrozum, zaakceptuj 2"

© 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone